Koszty

    1. Ceny w Sklepie są podane przy każdym z Towarów i są wyrażone w złotych polskich, a także stanowią ceny brutto tzn. zawierają podatek VAT.

    2. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, które każdorazowo wskazane są w procesie składania Zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę Towarów oraz koszty dostawy, w przypadku gdy koszty dostawy ponosi Klient.

    3. Zamówione Towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

    4. Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:

      1. przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (przedpłata);

      2. za pobraniem tzn. gotówką przy odbiorze Towaru (wysyłka za pobraniem lub odbiór osobisty),

      3. za pośrednictwem serwisu PayU.pl (udostępnianego przez PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444) - przelewem albo kartą kredytową/debetową,

    5. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata), za pośrednictwem serwisu PayU wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Usługodawcy.

    6. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.

    7. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

      1. uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

      2. niekompletności przesyłki,

      3. niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.

    1. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy Towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.

    2. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru).

    3. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.

Koszty wysyłek:

Ceny zostały ustalone jak dla przesyłek do jednego kilograma. Bez względu na to jak dużo produktów zamówisz zapłacisz jak za najlżejszą paczkę.

Powyżej 300 zł koszty przesyłki pokrywają planszowki.pl

 

 

  Kurier Poczty Polskiej:

Przelew: 15,00 PLN
PayU: 15,00 PLN 

 


Paczkomaty InPost:

 

 

Przelew: 14,00 PLN
PayU: 14,00 PLN
Pobranie: 16,00 PLN



logo gls    Kurier GLS:


Przelew: 15,00 PLN                                    
PayU: 15,00 PLN     
Pobranie: 17,00 PLN

 

 

Globus

 

Wysyłki zagraniczne:

Koszt wysyłki zagranicznej jest określany na życzenie klienta. Koszt jest uzależniony od kraju docelowego, wagi paczki oraz wybranej formy wysyłki. Możliwe formy wysyłki to: paczka pocztowa ekonomiczna, paczka pocztowa priorytetowa, kurier drogowy (tylko na terenie Europy), kurier GLS. Dla wysyłek zagranicznych nie obowiązuje promocja "Darmowa wysyłka powyżej kwoty 300 zł"

W sprawie wyceny wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy przed złożeniem zamówienia.