Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PLANSZOWKI.PL

Regulamin sprzedaży towarów na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną

obowiązuje od1.03.2024

§ 1 Wstęp

Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.planszowki.pl należącego do Antoniny Susz  prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą „Antonina Susz Bard Centrum Gier”, ul. Kokosowa 5, 30-434 Kraków, NIP: 945-132-07-92, REGON: 351394122, wpisanej do rejestr przedsiębiorców - Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, a w szczególności określa zasady składania Zamówień i zawierania umów sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a także korzystania przez Klientów ze wszystkich usług Sklepu Internetowego.

Dane do szybkiej komunikacji ze Sprzedawcą (Dane adresowe / kontaktowe/ reklamacyjne):

Planszowki.pl

ul. Gromadzka 46, Budynek B, 2 piętro

30-719 Kraków

telefon: 602 408 633

e-mail: [email protected]

§ 2 Słownik pojęć

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która złożyła lub zamierza złożyć Zamówienie lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego;

2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

3. Konto (Konto Klienta) – podstrona Sklepu, w ramach której Klient ma możliwość m.in. zarządzać danymi osobowymi, zarządzać stanem złożonych przez niego Zamówień, a także składać Zamówienia po zalogowaniu bez konieczności podawania swoich danych osobowych.

4. Login Klienta – ciąg znaków alfanumerycznych ustalonych samodzielnie przez klienta (e - mail)

5. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

6. Rejestracja – jednorazowa dowolna i bezpłatna czynność, polegająca na założeniu przez Klienta Konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu;

7. Sklep Internetowy (dalej także jako „Sklep”) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.planszowki.pl za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia, a także korzystać z pozostałych Usług Sklepu;

8. Strona – Usługodawca lub Klient;

9. Towar – rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży;

10. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Towary;

11. Usługa (Usługi) – usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie za pośrednictwem Sklepu;

12. Usługodawca (także „Sprzedawca”) – Antonina Susz Bard Centrum Gier”, ul. Kokosowa 5, 30-434 Kraków, NIP: 945-132-07-92, REGON: 351394122, wpisana do rejestru przedsiębiorców - Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki;

13. Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827);

14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży z Usługodawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.

§ 3 Obowiązki Stron

1. Klient zobowiązany jest do korzystania z Usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

2. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad.

3. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie wydać rzecz kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej (np. w opisie Towaru wskazany jest inny termin dostarczenia Towaru).

§ 4 Zamówienia

1. Klient może składać Zamówienia na Towary znajdujące się w bieżącej ofercie Sklepu za pośrednictwem Sklepu Internetowego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę niezależnie od tego czy dokonał Rejestracji.

2. Informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny nie są ofertą w rozumieniu art. 66 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (dalej: "Kodeks cywilny"), lecz zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

3. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Towaru na odległość poprzez Sklep Internetowy należy wejść na stronę internetową Sklepu, a następnie dokonać wyboru Towaru i złożyć Zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje.

4. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail „Potwierdzenie złożeniazamówienia”będącą potwierdzeniem wpłynięcia Zamówienia do Sklepu, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

5. Umowa sprzedaży zostaje zawarta po otrzymaniem przez Klienta informacji „ Zmianastatusu zamówienia” , o którym mowa w ust. 4. Klient zostanie powiadomiony niezwłocznie o braku możliwości realizacji zamówienia i ewentualnej propozycji dalszej realizacji zamówienia jeżeli produkt jest niedostępny lub realizacja zamówienia jest niemożliwa.

6.Klient w zamówieniu podaje kompletny adres z kodem pocztowym i numer telefonu osoby odbierającej przesyłkę niezbędne do realizacji wysyłki.

7. Warunkiem złożenia skutecznego Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu.

§ 5 Ceny, płatności oraz dostawa Towaru

1. Klient otrzymuje dokument sprzedaży, paragon lub fakturę, według wyboru w zamówieniu. Są one podstawą do składania reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru, patrz § 6, § 7.

2. Ceny w Sklepie są podane przy każdym z Towarów i są wyrażone w złotych polskich, a także stanowią ceny brutto tzn. zawierają podatek VAT.

3. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, które każdorazowo wskazane są w procesie składania Zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę Towarów oraz koszty dostawy, w przypadku gdy koszty dostawy ponosi Klient. Informacja o całkowitej kwocie do zapłaty z kosztem dostawy przedstawiana jest po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności.

5. Zamówione Towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

6. Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:

- przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (przedpłata);

- za pobraniem tzn. gotówką przy odbiorze Towaru (wysyłka za pobraniem),

- za pośrednictwem serwisu PayU.pl (udostępnianego przez  PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444) - przelewem albo kartą kredytową/debetową,

7. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata), za pośrednictwem serwisu PayU.pl wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Usługodawcy.

8. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.

9. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

- uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

- niekompletności przesyłki,

- niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.

10. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy Towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.

11. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru).

12. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się powierzenie go przez Sprzedawcę przewoźnikowi, wybranemu przez Konsumenta nie proponowanemu w systemie sklepu internetowego.

§ 6 Uprawnienie Konsumenta do modyfikacji lub odstąpienia od Umowy (zwrot Towaru)

1. Modyfikacja zamówienia jest możliwa przez kontakt telefoniczny z obsługą sklepu internetowego – informacja w menu „ KONTAKT” na stronie Sklepu. W przypadku, gdy Klient rezygnuje z wcześniej opłaconego zamówienia, zwrot należności zostanie dokonany w terminie do 14 (czternaście) dni od dnia, w którym sklep otrzymał daną rezygnację. Wpłacone przez Klienta pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego została wykonana płatność lub na inny rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

2. Konsument będący osobą fizyczną może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, zgodnie z treścią Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Należy złożyć stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres Sklepu - informacja w menu „ KONTAKT”

3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 powyżej można złożyć także na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy lub załącznik nr 2 do Regulaminu.

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

5. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Obowiązki Konsumenta

6. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru bez zmiany dostarczonej postaci Towaru.

Obowiązki Sprzedawcy

8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów, przy czym Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

10. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

11. Zwrot Towaru dotyczy zakupu dokonanego w Sklepie. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu, w celu usprawnienia procesu zwrotu.

12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach określonych w art. 38 Ustawy, tj. w odniesieniu do umów:

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

§ 7 Rękojmia za wady fizyczne Towaru (Reklamacje)

1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru.

2. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży.

3. Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży) można składać pisemnie na adres Sklepu lub pocztą e-mail.

4. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:

- żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo

- żądać usunięcia wady; albo

- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep, Towar był oferowany jako niepełnowartościowy, np. posiadający uszkodzenia z transportu opisane w ofercie.

5. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

6. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży (wady fizycznej) Konsument powinien odesłać reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności.

7. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego.

8. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru.

9. Reklamacje można złożyć prze e-mail w menu KONTAKT.

10. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

§ 8 Pozostałe prawa i obowiązki

1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną (o korzystanie ze Sklepu) jest zawierana na czas nieokreślony.

2. Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną (o korzystanie z infrastruktury Sklepu – Konta Klienta) w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem umowy oraz postanowień poniżej.

3. Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Usługodawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Usługodawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 5 dni.

4. Usługodawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poinformuje Klienta na adres e-mail podany przez Klienta podczas Rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Klienta.

5. Usługodawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz w wyniku bezskutecznego wezwania Klienta do zaprzestania ww. naruszeń z terminem co najmniej 3 dni roboczych.

§ 9 Ogólne warunki korzystania ze Sklepu

1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi:

- przedstawienie oferty Sklepu - nie jest wymaga Rejestracja

- możliwość składania Zamówień na Towary dostępne w Sklepie Internetowym i tym samym zawierania Umów sprzedaży na odległość - nie jest wymaga Rejestracja również z Rejestracją

- możliwość korzystania z Konta Klienta - wymaga dokonania Rejestracji.

2. Do korzystania ze Sklepu wymagane jest posiadanie przez Klienta urządzenia z dostępem do sieci Internet wyposażonego w aktualną przeglądarkę internetową.

3. Dla zachowania bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu internetowego, zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Klient w szczególności posiadało:

- system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień,

- skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),

- zainstalowane wszystkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,

- aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies w przeglądarce internetowej,

- oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF.

§ 10 Rozstrzyganie sporów:

1. sprawy sporne staramy się rozwiązać we własnym zakresie dbając o interes klienta i dobre imię firmy. O bezpłatną pomoc Klient może zwrócić do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów(m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz w oddziałach terenowych, których adresy są wskazane na stronie www.federacjakonsumentow.org.pl/63 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: [email protected].

2. niezbędne informacje i pomoc Klient otrzyma także na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl.

3. Obecność towarów na stronach sklepu internetowego planszowki.pl nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

4. W sprawach nie uregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, a także przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz.827 ze zm.)

5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

§ 11 Zasady przetwarzania danych osobowych.

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Bard Centrum Gier Antonina Susz adres Kokosowa 5, 30-434 Kraków, numer NIP 945-132-07-92, numer REGON: 351394122, dalej zwanym Administratorem.

2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie danych Sklepu. Nie podanie wymaganych danych osobowych może uniemożliwić złożenie do realizacji Zamówienia.

3. Dane osobowe w zależności od udzielonych zgód i istniejących obowiązków prawnych mogą być przetwarzane przez Administratora na podstawie art.6 ust.1 lit. a, b) c) i f) RODO. Zbieramy dane niezbędne w celu realizacji złożonych Zamówień, jak miejsce dostarczenia, informacja o przyjęciu zamówienia, ewentualnej reklamacji oraz przesyłania newslettera - informacji o nowych produktach, faktur i korespondencji związanej z zamówieniami, celach rachunkowych i podatkowych.

4. Nie udostępniamy danych osobowych i nie odsprzedajemy innym firmom. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883). Administrator zbiera dane osobowe wyłącznie na potrzeby własnej działalności. Mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie prawa i w granicach określonych na podstawie umowy, zewnętrznym dostawcom usług związanych z działalnością Administratora. Ze względu na zachowania robotów internetowych możemy ujawnić Twoje IP Google LLC przez Google reCAPTCHA.

5. Strona Sklepu zbiera pliki cookies w celu analizy i profilowania nie są one konieczne do obsługi sklepu internetowego. Mogą być usunięte i wyłączone w używanej przeglądarce internetowej.

6. Czas przechowywania danych osobowych jest na okres wymagany prawnie do przechowywania dokumentów do celów podatkowych, rachunkowych i kontroli przez organy publiczne.

7. Udzielający zgody ma prawo dostępu do danych, poprawiania ich, a także wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania ich w celach marketingowych, żądania usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania, Ma prawo w każdym czasie do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie oparte na tej zgodzie przed dniem jej wycofania.

8. Zarejestrowany Klient może bez podawania przyczyny rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną przez usunięcie konta. W tym celu należyprzez panel Kontakt przesłać prośbę o usunięcie konta.Rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 5 dni roboczych.

9. Aby wypisać się z newslettera należy przez panel Kontakt przesłać prośbę o usunięcie newslettera.10. Udzielający zgody ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy według jego uznania przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia.

§ 12 Postanowienia końcowe

1. Konsument ma prawo do negocjacji warunków postanowień Regulaminu. W celu realizacji tego uprawnienia Konsument powinien się skontaktować Usługodawcą za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty e-mail lub telefonicznie.

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

3. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie oraz nieodpłatnie za pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz sporządzić jego wydruk.

4. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazwa Sklepu, znaki towarowe Usługodawcy oraz producentów Towarów, wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Usługodawcy.

5. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2024 roku.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Regulamin 1.03.2024 .pdf

Załącznik nr 2 do Regulaminu

Wzór odstąpienia od umowy i reklamacji .pdf

Witryna stworzona na platformie