Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

1. W przypadku zauważenia w zamówionym towarze wad fabrycznych, uszkodzeń w transporcie lub niezgodności towaru z opisem (brak elementów gry) prosimy o kontakt na adres [email protected] celem ustalenia dalszego postępowania.

2. Prosimy nie odsyłać niczego przed wcześniejszym skontaktowaniem z nami. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.

3. Koszty związane z wymianą błędnie wysłanego towaru lub towaru uszkodzonego ponosi sklep. W przypadku wymiany z winy klienta, koszty ponosi klient.

4. Wraz ze zwróconym towarem prosimy dołączyć dowód zakupu oraz informacje o wadzie produktu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 10 dni roboczych.

5. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeśli jest taka możliwość. Jeśli nie jest to możliwe, klient może wybrać czy chce zwrot gotówki czy wymianę na inny, dostępny w sklepie towar.

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Wzór dokumentu reklamacji .pdf

Witryna stworzona na platformie