Pomoc

1. Co to jest rezerwacja towarowa i na czym ona polega?

2. Co oznaczają ikonki przy produktach?

3. Czym się różnią zamówienia "magazynowe" od zamówień "na zamówienie"?

4. Do ilu dni mogę zwrócić zakupione produkty?

5. Czy macie darmową wysyłkę? Jeśli tak, to od jakiej kwoty?

6. Kiedy będziecie mieli na magazynie "...................." ?

7. Jakie są wasze dane do przelewu?

 

1. Co to jest rezerwacja towarowa i na czym ona polega?

Składając zamówienia w naszym sklepie, nasz system zlicza produkty które są zamawiane przez naszych klientów, również produkty zamówione ponad stan magazynu . Dlatego jeśli przychodzi do nas dostawa, priorytetowe jest przydzielenie towaru do zamówień, złożonych uprzednio na stronie planszowki.pl. Jeśli chcesz mieć pewność, że otrzymasz towar jako pierwszy i nikt go przed tobą nie wykupi, złóż rezerwację dokonując zakupu poprzez naszą stronę. Gdy przyjdzie dostawa, produkty zostaną automatycznie przydzielone do twojego zamówienia!

Czasami zdarza się, że rezerwacji jest tak dużo, że produkt nie pojawia się jako dostępny. W takiej sytuacji produkt wysyłany zostaje do tych klientów, którzy zdecydowali się go zarezerwować dokonując zakupu. Dlatego jeśli wiesz, że chcesz kupić dany produkt nie zwlekaj, zarezerwuj go już teraz. Tylko w ten sposób masz pewność, że zamówimy go w odpowiedniej ilości.

2. Co oznaczają ikonki przy produktach?

Przy każdym produkcie znajduje się ikona informująca o dostępności produktu:

magF_2.png

Dużo - pełen niebieski pasek oznacza że jest co najmniej 6 szt. na stanie

magF_1.png

Mało - niebieski pasek wypełniony do połowy oznacza, że zostało 1-5 produktów.

magF_i3.png

Dostępny wkrótce - kolor szary dotyczy przede wszystkim przedsprzedaży

i oznacza że towar możemy zamówić w terminie podanym przy ikonce.

magF_i1.png

Brak - pusty pasek oznacza że towar jest niedostępny.

magF_i2.png

Na zamówienie - oznacza, że towar zamawiamy specjalnie na życzenie naszego klienta, po złożeniu zamówienia

i otrzymaniu przelewu za zamówiony towar.

3. Czym się różnią zamówienia "magazynowe" od zamówień "na zamówienie"?

W planszowkach.pl zawsze wiesz czy rzeczy, które kupujesz są na naszym magazynie, czy dopiero musimy je sprowadzić. Towary które są aktualnie na magazynie oznaczone są ikonkami dostępne combo.jpg (te produkty wysyłamy w przeciągu 24 godzin od złożenia zamówienia), natomiast produkty "na zamówienie", które dopiero dojdą na nasz magazyn  na zamówienie combo.png.

4. Do ilu dni mogę zwrócić zakupione produkty?

Prawo gwarantuje, że każdy zakupiony towar można zwrócić do sprzedawcy w terminie 14 dni.

Jeżeli po zakupach uznasz, że towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zażądać zwrotu pieniędzy!

    * nie musisz się tłumaczyć dlaczego zwracasz towar!
    * żadnych problemów ani wykrętów.
    * zawsze staramy się tak rozwiązywać ewentualne problemy, aby klient był zadowolony.


Zwracamy całą wpłaconą kwotę.

5. Czy macie darmową wysyłkę? Jeśli tak, to od jakiej kwoty?

Tak, wprowadziliśmy darmową wysyłkę. Wszystkie informacje o wysyłce i kosztach można znaleźć tna stronie "koszty wysyłki".

6. Kiedy będziecie mieli na magazynie "...................." ?

Kliknij na przycisk "Dodaj do obserwowanych". System automatycznie wyśle e-mail, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie.

7. Jakie są wasze dane do przelewu?

Nasze dane do przelewu to:

Bard Centrum Gier
ul. Zabłocie 23
30-701 Kraków  

nr rachunku:
Credit Agricole
93 1940 1076 3044 8920 0000 0000  
W polu "nazwa zleceniodawcy" proszę wpisać swoje dane adresowe
W polu "tytułem" proszę wpisać: Zamówienie ID: .... (numer zamówienia)

Dążymy do perfekcji i zrobimy wszystko aby nie zawieźć powierzonego nam zaufania. Wybierając nasz sklep możesz być pewny, że naprzeciw Twoim oczekiwaniom stanie grupa profesjonalistów. Zależy nam, by klienci byli zadowoleni ze swoich zakupów oraz naszej obsługi, by zostali z nami na stałe oraz szepnęli o nas swoim znajomym;).

 

Załoga planszowki.pl

Piotr Maliszewski

Grzegorz Wacławczyk